Pirkimo Taisyklės
Šios pirkimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato MB „Arkero“ (įmonės kodas 306440276, buveinės adresas Aukštaičių g. 44, Panevėžys), toliau – Pardavėjas, internetinės parduotuvės, www.rpdesign.lt, toliau – E-parduotuvė, veikimo tvarką, Pardavėjo ir E-parduotuvės klientų (toliau – Pirkėjas) teises, pareigas ir atsakomybę perkant prekes E-parduotuvėje, prekių pristatymo ir grąžinimo sąlygas bei kitas su prekių pirkimu ir pardavimu susijusias nuostatas.
Pirkėjas, patvirtinęs užsakymą E-parduotuvėje, patvirtina, kad perskaitė ir sutinka su šiomis Taisyklėmis.
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios Taisyklės yra privalomas teisinis dokumentas, nustatantis Pirkėjo ir Pardavėjo tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę.
1.2. Pirkėjas privalo susipažinti su Taisyklėmis prieš pirkdamas prekes E-parduotuvėje.
1.3. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti šias taisykles. Apie pakeitimus Pirkėjas informuojamas E-parduotuvėje. Pakeitimai įsigalioja juos paskelbus E-parduotuvėje ir yra taikomi visiems užsakymams, pateiktiems po Taisyklių pakeitimo.
1.4. Sudaryti pirkimo-pardavimo sutartis E-parduotuvėje turi teisę: a) veiksnūs fiziniai asmenys, sulaukę pilnametystės; b) nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, turintys tėvų ar rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; c) juridiniai asmenys; d) visų aukščiau išvardintų asmenų įgalioti atstovai.
2. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas
2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kai Pirkėjas E-parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo pristatymo adresą, pasirenka apmokėjimo būdą, perskaito ir patvirtina, kad sutinka su šiomis Taisyklėmis, ir patvirtina užsakymą.
2.2. Apmokėjimo operacija, atlikta per E-parduotuvėje siūlomas elektroninės bankininkystės sistemas ar kitus mokėjimo būdus, laikoma užsakymo patvirtinimu ir įvykdymu iš Pirkėjo pusės.
2.3. Pardavėjas, gavęs užsakymą, nedelsdamas Pirkėjui išsiunčia patvirtinimą apie užsakymo priėmimą į jo nurodytą elektroninio pašto adresą.
3. Pirkėjo teisės ir pareigos
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes E-parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis ir Lietuvos Respublikos teisės aktais.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir pirkimo datą) per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos, išskyrus teisės aktuose numatytas išimtis (pvz., gėles, atskiras nurodymas dėl individualizuotų prekių).
3.3. Pirkėjas įsipareigoja: a) pateikti teisingus ir išsamius duomenis registracijos formoje ir (arba) pildant užsakymo informaciją; b) apmokėti už prekes ir jų pristatymą Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka; c) priimti užsakytas prekes pristatymo metu. Jei Pirkėjas be svarbių priežasčių neatsiima prekių, jos gali būti grąžintos Pardavėjui, o Pirkėjas privalo padengti papildomas pristatymo ir grąžinimo išlaidas; d) saugoti savo prisijungimo duomenis (jei registruotas vartotojas) ir neatskleisti jų tretiesiems asmenims; e) nedelsdamas informuoti Pardavėją apie bet kokius pasikeitimus registracijos formoje pateiktuose duomenyse.
4. Pardavėjo teisės ir pareigos
4.1. Pardavėjas turi teisę atsisakyti sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį, jei Pirkėjas nepateikia visų reikalingų duomenų, ar dėl kitų svarbių priežasčių, apie tai informuodamas Pirkėją.
4.2. Pardavėjas įsipareigoja: a) sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis E-parduotuvės paslaugomis, vadovaujantis šiomis Taisyklėmis; b) pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu ir per sutartą pristatymo laiką; c) užtikrinti E-parduotuvėje siūlomų prekių kokybę, atitinkančią teisės aktų reikalavimus ir gamintojo specifikacijas. d) esant Pirkėjo pageidavimui, grąžinti sumokėtus pinigus už grąžintas prekes per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių grąžinimo dienos, jei laikomasi Taisyklių 5 punkto reikalavimų.
5. Prekių pristatymas ir grąžinimas
5.1. Prekių pristatymas. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas (kurjerių tarnyba) Pirkėjo nurodytu adresu. Prekių pristatymo kaina ir terminai nurodomi E-parduotuvėje užsakymo metu ir (arba) skiltyje „Pristatymas“. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad nurodytu adresu būtų galima pristatyti prekes.
5.2. Prekių kokybė ir garantija. Parduodamų prekių savybės nurodomos prie kiekvienos prekės E-parduotuvėje. Pardavėjas atsako už parduodamų prekių kokybę, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktus.
5.3. Prekių grąžinimas ir keitimas: a) Ne maisto prekės (pvz., rankdarbiai, vardo dovanos, išskyrus individualizuotas): Pirkėjas turi teisę grąžinti kokybiškas prekes per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio nuostatas. Grąžinamos prekės privalo būti nenaudotos, nepažeistos originalioje pakuotėje ir su visomis autentiškomis etiketėmis. Pinigai grąžinami per 14 dienų nuo grąžintos prekės gavimo ir patikrinimo. Prekių grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui. b) Individualizuotos prekės (pvz., dovanos su išgraviruotu Pirkėjo pasirinktu tekstu, specialiai pagal užsakymą sukurtos kompozicijos): Pagal Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalies 3 punktą, vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties netaikoma sutartims dėl prekių, kurios buvo pagamintos pagal specialius vartotojo nurodymus, nėra iš anksto pagamintos ir kurios yra akivaizdžiai pritaikytos asmeninėms vartotojo reikmėms. Todėl individualizuotos prekės negrąžinamos ir nekeičiamos, išskyrus atvejus, kai prekė yra nekokybiška dėl Pardavėjo kaltės (pvz., brokas). c) Gėlės ir gėlių kompozicijos: Gėlės ir gėlių kompozicijos priskiriamos greitai gendančioms prekėms. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktu, kokybiškos gėlės ir gėlių kompozicijos nekeičiamos ir negrąžinamos. Pretenzijos dėl gėlių kokybės, defektų ar neatitikimų priimamos nedelsiant, prekės pristatymo metu arba per protingą laiką po pristatymo, leidžiantį Pirkėjui įsitikinti gėlių kokybe. d) Nekokybiškos prekės: Jei Pirkėjui buvo pristatyta nekokybiška prekė, Pirkėjas privalo apie tai pranešti Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, pridėdamas defektą įrodančias nuotraukas, užsakymo numerį) nedelsdamas. Pardavėjas įsipareigoja įvertinti pretenziją ir, patvirtinus defektą, pakeisti prekę analogiška kokybiška preke, grąžinti už prekę sumokėtus pinigus arba pasiūlyti kitą sprendimą.
6. Atsakomybė
6.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas atsakingas už padarinius, atsiradusius dėl klaidingų ar netikslių duomenų pateikimo.
6.2. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai atsiranda dėl to, kad Pirkėjas, neatsižvelgiant į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
6.3. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius tiesioginius nuostolius Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
7. Asmens duomenų apsauga
7.1. Pardavėjas tvarko Pirkėjo asmens duomenis, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR). Išsami informacija apie asmens duomenų tvarkymą pateikiama mūsų privatumo politikoje.
8. Baigiamosios nuostatos
8.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka teisme pagal Pardavėjo buveinės adresą arba Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje (www.vvtat.lt).
Bendraukime
+37067384500
© 2025. All rights reserved.
Aukštaičių g. 44, Panevėžys LT-36124
Susisiekti
